۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

بنای مشکوک در کنار خانه خامنه ای + عکس


بنای مشکوک" در کنار خانۀ خامنه ای + عکس

  در زمین های "انستیتو پاستور" که از سوی دفتر خامنه ای غصب شده چه می
گذرد؟

گزارش موثق زیر از ایران بدست ما رسیده است: "دفتر خامنه ای یک سری از
زمین های انستیتو پاستور،که توسط آقای "فرمانفرما" به این انستیتو وقف
شده بود را از انستیتوی نامبرده گرفته و در این زمین ها سرگرم ساخت و ساز
می باشد.  عده ای در حال حاضر و بطور شبانه روزی در زیر یک پوشش، که به
پوشش آلومنیومی شبیه است در حال کار هستند .  تاکنون بر کسی روشن نشده است
که در زیر این پوشش آلومینیومی چه می گذرد!"  از همۀ ایرانیان میهن دوست
که در ارتباط با گزارش بالا اطلاعات تازه ای دارند، خواهشمندیم که این
اطلاعات را برای آگاهی دیگر هم میهنان، در اختیار ما بگذارند.


این مطلب به تاریخ چهارشنبه تیر شید 9 تیرماه 2569 شاهنشاهی برابر با
 9 تیر ماه شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۹ نظر:

  1. با بهترين درود ها
    هر چه باشد او يك انسان است ( اشتباه برداشت نشود منظور ار ديد زيستي و گروه بندي ) او هم رفتني است حال سوله ضد اتمي بسازد و يا ... چاشسكو ديكتاتور روماني كيم اول سونگ ديكتاتور كره و و و پسياري ار اين پناهگاه ها ساختند ولي رفتند و ميروند

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز فکر میکنم داری اشتباه میکنی کوروش خودش خداپرست بوده اگر ادعای نسل کوروشی و
    ایرانی بودن میکنی در ضمن من پدرم مسلمان نبوده ولی خودم مسلمانم دلیلش چیه به نظرت ؟
    خواهشا مسایل سیاسی و پست بودن این آخوندا رو با دین پاک اسلام قاطی نکنید .

    پاسخحذف
  3. آرتمیس آریانژاد۱۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱:۰۰

    درود
    شاد زیوی
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  4. درود

    نوشین منم زمانیکه این خبرو خوندم تعجب کردم. به عقیده من هرچی هست مربوط به فرار کردنش در وقت لازمه.

    پیروز باشی

    پاسخحذف
  5. اين جانور با اينكه يك پاش لبه گوره , چقدر از جان خودش ميترسه.
    فكر كرده عمر نوح رو ميخواد داشته باشه!

    پاسخحذف
  6. درود بر شما
    منم با نظرات موافقم
    از وب امید پیدات کردم امیدوارم بتونیم سهمی کرچه ناچیز در بیداری هم وطنامون داشته باشیم
    به امید رسیدن بدین بهروزی
    خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرت رو بگی نوشین جان
    شاد زی،روز افزون و پاینده

    پاسخحذف
  7. من شما رو لینک کردم خوشحال می شم تو هم منو لینک کنی
    خبرم کن
    سپاس

    پاسخحذف
  8. نمیدونم چرا وقتی حرفای نوشین و هم فکراشو میخونم یاد دلقکها می افتم. میشه منو راهنمایی کنید چرا؟

    پاسخحذف