۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

ایران بعد از انتخابات

سایت زیر را باز کرده تا اخبار اتفاقات مهم شهرهای ایران را بعد از انتخابات ببخشید انتصابات خونین و شرم آور و بدون رعایت عدالت انسانی با عکس و فیلم و خبر مشاهده کنید.
توجه: این سایت هر روز به روز میشود:

سایت را از اینجا باز کنید.

ناله مرغ اسیر این همه بــهر وطــــن اســـت
مــــــــسلک مرغ گرفتار قفس ، همچو من است
هـــمت از بــــاد ســــحر مــی طلبم گـر ببــرد
خــــــبر از من به رفیقی که به طرف چمن است
جــــامه ای کو نشود غرق به خون بهر وطن
بـــــــــدر آن جامه که ننگ تن و کم از کفن است
عارف قزوینی

زنده باد ایران و ایرانی بدون تمامی دشمنانش

۲۰ نظر:

  1. درود نوشین
    با نوشته ای در مورد انتصابات به روزم
    پاینده مردم ایران زمین

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزيز من.عالي بود يا بهتره كه بگم بهتر از اين نميشه.با كمال ميل و افتخار ليكت ميكنم فقط نميدونم با چه نامي.لطفا بهم اطلاع بده واگه مايل بودي وبلاگ 2منم بعد لازديد با نام ايمان اهورا لينك كن.پاينده وسر بلند باشي همچون كوه.

    پاسخحذف
  3. درود دوست عزیز
    ممنون از معرفی این وبلاگ
    زنده باد ایران
    پیروز باشی

    پاسخحذف
  4. درود.

    با ((شیر خفته بیدار شد)) به روزم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  5. سلام
    در پست هاي قبلي نظرت رو در مورد موسوي و انتخابات گفتي...
    در صورت تمايل دوست دارم نظرت رو نه به صورت كلي بلكه همه جانبه در مورد انتخابات و حوادث بعدش بودنم.

    پاسخحذف
  6. درود بر نوشين جان
    مردم بايد از اين فرصت براي براندازي حكومت استفاده كنند
    پاينده باشيد

    پاسخحذف
  7. .
    85 درصد مشارکت کمی فکر کن !

    پاسخحذف
  8. arash
    در این روزها وظیفه خود دیدم تارنمایی درست کنم . این تارنما متعلق به همه ایرانیان ازادیخواه است .ازهمه میهن پرستان درخواست دارم هر نوشته ای را که میخواهند برای من در دیدگاه ها پست کنند تا من بنام خودشان وی ای بی نام در تارنما بگذارم پاینده ایران

    پاسخحذف
  9. درود دوست عزیز
    مرگ بر جهوری اسلامی
    بهترین شعار برای نابودی کفتاران است
    پیروز باشی

    پاسخحذف
  10. درود.

    با ((30 خرداد- تیراندازی به مردم توسط بسیجیان)) به روز شدم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  11. سلام دوست من.امیدوارم که حالت خوب باشه.اومدم بگم که اپم.سر بزن و نظر بده.در ضمن تمام دوستایی که اینو میخونن بیانو نظر بدن.منتظرم.به امید دیدار. [گل][بدرود]

    پاسخحذف
  12. درود نوشین عزیز
    درود بر تو و همه آزادیخواهان و مبارزان ایران
    پیروزی ما نزدیک است
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  13. درود.

    با ((فیلمهای به قتل رسیدن مردم و فیلمهایی از تجمعات امروز)) به روز شدم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  14. درود بر شما
    تو اين جور موقع ها حمايت خيلي لازمه بايد اين فرزندان آينده ايران حمايت شوند.
    ترس برادر مرگ

    پاسخحذف
  15. درود.

    با ((یک تصویر و یک پتیشن مهم)) به روز شدم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  16. از جنگ بیزارم اما

    ارابه های مرگ

    از حرکت باز نمیمانند

    تا گلوله ضدّ تانک را

    در جدار خود

    حسّ نکنند .

    پاسخحذف
  17. درود بر خانم نوشین. سیاوشم و با همین نام در وبلاگ مانی بهروز کامنت میدم. بسیار شادمان شدم از دیدن وبلاگت. زین پس سر میزنم به وبلاگت. سپاس از این گسترش فرهنگ ناب ایرانی که انجام میدی. بدرود و پاینده ایران و زنده باد دموکراسی

    پاسخحذف
  18. درود بر خانم نوشین. یه زحمت بکش اگه برات شدنیه، نوشته های صادق هدایت رو در وبلاگت بگنجون. با سپاس و زنده باد ایران و انسانیت و نابود بود دشمنان و متجاوزین به ایران در رأس آنها جمهوری اسلامی

    پاسخحذف